HABERLER

23.DÖNEM POMEM ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE
  14 Mart 2019

        23.DÖNEM POMEM OLARAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANAN ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GETİRECEKLERİ EVRAKLAR VE DİKKAT EDECEKLERİ HUSUSLAR 
14 MART 2019

Polis Meslek Eğitim Merkezleri Giriş Yönetmeliğinin 16’ ncı maddesi hükmü gereğince sınav sonuçları adaylara ilanen tebliği edilmiştir. Ayrıca adaylara posta, telefon vb. iletişim araçları ile tebligat yapılmayacaktır. İnternet üzerinden yapılan duyuru tebligat niteliğindedir.

* Başarılı olan adayların intibak eğitimleri, 18.03.2019 tarihinde başlayacak ve adayların planlandıkları POMEM Müdürlüklerinde yapılacaktır.

* POMEM Müdürlüklerine planlaması yapılan adayların 18.03.2019 günü saat:17.00’ye kadar planlandıkları POMEM Müdürlüklerinde geçici kayıtlarını yaptırmak üzere hazır bulunmaları gerekmektedir. Belirtilen tarihte kayıtlarını yaptırmayan adaylar haklarını kaybedecek ve yerlerine yedek aday planlaması yapılacaktır.

*Adaylara intibak eğitimi süresi içerisinde, yerleştirildiği Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğünce okulun bulunduğu ilin Devlet Hastanesinden sağlık kurulu raporu aldırılacaktır. Sağlık kurulu raporu aldırma esnasında adaylardan ücret alınmayacaktır.

                                          A.GAFFAR OKKAN POMEM MÜDÜRLÜĞÜ 23.DÖNEM POMEM KAYITLARI İÇİN İSTENİLEN BELGELER

    ÖNEMLİ : Geçici kayıt esnasında istenilen belgelerin asıllarını getiremeyen adaylar noter tasdikli
örneklerini verebilirler. Ancak eğitim öğretimin başlama tarihinde bu belgelerin asıllarını ibraz etmek
zorundadırlar. Aksi takdirde kesin kayıtları yapılmayacaktır !!!

 1- Vesikalık fotoğraf (15 Adet) (arkalarına ad soyad ve sınıf yazılacak)

 2- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 Adet)

 3- Mezun olduğu üniversiteye ait diplomanın aslı ve fotokopisi (3 adet)

 4- Askerlik durum belgesi ve fotokopisi (2 adet) (Tecil, Terhis, Muaf vb.)

 5-Terhis belgesi ve fotokopisi (2 adet)

 6- Evli ise evlilik cüzdanı fotokopisi (1 adet)

 7- Evli ise eşinin nüfus cüzdanı fotokopisi (1 adet)

 8- Evli ise eşinin vukuatlı nüfus kayıt örneği (1 adet)

 9-  Evli ise eşinin vesikalık fotoğrafı (4 adet) (Ad soyad sınıf yazılacak)

 10- Kan grubu kartı (1 adet)

 11- İsim değişikliği ve yaş tahsisi varsa bunlarla ilgili mahkeme kararları

 12- Vukuatlı nüfus kayıt örneği (1 adet)

 13- Adli sicil kayıt örneği (2 adet)

 14- İkametgah İlmuhaberi (2 adet)

 15- Evli ise eşinin ikametgah ilmuhaberi (1 adet)

 16- Evli ise eşinin adli sicil belgesi (1 adet)

17- Eğitim -Öğretim süresince hazırlık okuduğunu gösterir belge

 (1 adet) ( Lise veya ortaokul diploması)        

 

 

      DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN DİĞER HUSUSLAR

 

1. Eğitim Merkezimize geçici kayıtlar 18.03.2019 Pazartesi günü sabah saat:08.00’dan itibaren başlayıp aynı gün saat: 17.00’a kadar devam edecektir. Bu nedenle, Eğitim Merkezimize planlaması yapılan öğrenci adaylarının 18.03.2019 Pazartesi günü 08.00-17.00 saatleri arasında Eğitim Merkezimizde hazır bulunmaları gerekmektedir. (Eğitim Merkezimize giriş yaptıktan sonra kayıtları alınan öğrenci adaylarımızın tekrardan dışarıya çıkışlarına izin verilmeyecektir.)

2. Ses ve görüntü kaydetme ve depolama özelliği bulunan; akıllı cep telefonu, laptop, tablet pc, fotoğraf makinesi, kamera, vb. gibi her türlü cihaz kesinlikle getirilmeyecektir.

3. Öğrenci adayları ya da öğrenci yakınları tarafından Eğitim Merkezimize getirilen ya da gönderilen her türlü yiyecek ve içecek maddesi Eğitim Merkezimize alınmayacaktır.

4. Doktor raporu ya da reçetesi ibraz edilemeyen ilaçlar ile her türlü bitkisel ilaç ve tıbbi malzemeler getirilmeyecektir.

5. Ustura, açık jilet ile her türlü kesici delici alet getirilmeyecektir.

6. Her türlü siyasi ya da ideolojik yayın ve malzemeler Eğitim Merkezimize getirilmeyecektir.

7. Öğrenci adayları; pijama, terlik, havlu, tıraş malzemesi vb. kişisel malzemeleri okula gelirken yanlarında getirmeleri gerekmektedir.

8. Öğrenci adaylarının mevsim şartlarını göz önünde bulundurarak resmi istihkakları kendilerine dağıtılana kadar giyebilecekleri kıyafetlerini (yeterli sayıda açık renk gömlek, koyu renk kumaş pantolon) , eşofman takımı ve spor ayakkabılarını yanlarında getirmeleri uygun olacaktır. Ayrıca adayların yanlarında takım elbise getirmeleri gerekmektedir.

9. Öğrenci adaylarının siyasi parti, vakıf, sendika, her türlü dernek üyelikleri,( sportif amaçlı dernekler hariç) ticari sicil kayıtlarına dair üyelik ve aidiyetleri var ise üyeliklerini iptal ettirmeleri gerekmektedir.

10. Yukarıda getirilmesi yasak olarak belirtilen malzemeler, Eğitim Merkezimizin nizamiye giriş kapısında yapılacak olan aramada bulunması halinde Eğitim Merkezimize alınmayacaktır.

11.  Adaylar kendi araçları ile okul içerisine giriş yapamayacaklardır.

NOT:

Öğrenci adaylarımızın mağdur olmaması için yukarıda belirtilen hususlara dikkat etmeleri gerekmektedir ayrıca, kayıt için gelecek tüm öğrenci adaylarımızın Eğitim Merkezimize gelmeden önce saç ve sakal tıraşı olmaları gerekmektedir.

Aşağıda yer alan öğrenci bilgi formunun dijital ortamda doldurulması gerekmektedir.

Öğrenci adaylarımızın, Polis Akademisi Başkanlığı ve A.Gaffar OKKAN Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğümüzün internet sitelerini sık sık takip etmeleri gerekmektedir.

Aşağıda  sunulan linkin üzerini tıklayarak formu indirebilirsiniz.

 

Öğrenci Bilgi Formu

 

 

Haber Paylaş